Peste 200 de copii participă la tabăra de creație “Vis de Vară”, organizată de Primăria Scânteia în parteneriat cu Consiliul Județean Iași. Evenimentul a ajuns la a VIII-a ediție și se desfășoară în perioada 25-27 iulie. În cadrul taberei, cei peste 200 de participanți, care provin din familii defavorizate, beneficiază de masă caldă și activități gratuite. Timp de trei zile, copiii vor învăța să lucreze în echipă, să practice meșteșuguri populare și să își dezvolte abilitățile creative. Un atelier interactiv de olărit este organizat, în cadrul taberei, de Centrul Judeţean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiţionale Iaşi. Programul taberei include, de asemenea, și lecții de educație preventivă desfășurate cu sprijinul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Iași.
“Vara este cea mai frumoasă perioadă din copilărie, cu o vacanță lungă și plină de aventuri, de care fiecare copil merită să se bucure. Apreciez mult această inițiativă, Tabăra de creație ,,Vis de vară”, care le oferă copiilor din comuna Scânteia ocazia de a-și dezvolta abilități, de a învăța prin descoperire, de a forma legături frumoase între ei prin joacă și interacțiune reală. Mă bucur că și Consiliul Județean Iași este partener al Primăriei Scânteia, prin primarul Mihai Darabă și echipa sa, al Căminului Cultural, prin doamna director Ana Zăbavă, și al oamenilor de bine din comunitate, preoții Teodor Mihăilă și Marius Zăbavă, care au organizat anul acesta cea de-a opta ediție a taberei pentru copii. Comuna Scânteia este un model de comunitate unită, în care cele mai frumoase valori umane capătă formă, iar Tabăra „Vis de vară” este un exemplu al binelui concretizat într-un frumos eveniment pentru copiii din comună. Îmi doresc ca ei să se bucure de aceste zile și să-și creeze amintiri frumoase pentru toată viața. Felicitări tuturor celor care au contribuit la organizarea taberei’’, a transmis președintele Consiliului Județean, Costel Alexe.
Pentru Tabăra de Creație ‘’Vis de Vară” organizată în comuna Scânteia, plenul Consiliului Județean a alocat 15.000 de lei.