Managerul Spitalului de Boli Infecțioase din Iași, dr. Florin Roșu, a lansat un apel foștilor pacienți, actualilor precum și aparținătorilor de a-și exprima cu sinceritate opinia despre unitatea medicală ieșeană. Conducerea instituției vrea să afle astfel dacă cei care i-au trecut pragul, în calitate de bolnavi sau apropiați ai acestora, au fost mulțumiți de calitatea actului medical, de condițiile de cazare sau de comportamentul pe care l-au manifestat cadrele sanitare față de cel suferind.
Scopul acestei inițiative este acela de a avea o imagine clară asupra a ceea ce ar trebui îmbunătățit sau schimbat în spital .
”Rog toți foștii, actualii pacienți sau aparținatori ai acestora să-și exprime sugestiile, nemulțumirile sau gratitudinea față de unitatea noastră medicală, fie trimițând pe adresa spitalului o scrisoare, fie on line, prin e-mail: manager@infectioase.ro.
Vreau să observ și personal dacă pacienții sunt mulțumiți de cum s-au comportat cadrele medicale, începând cu tratamentul, alimentația și empatia acestora. Acest lucru ne va ajuta să îmbunătățim actul medical, să fim mai responsabili față de pacienți, iar aceștia să înțeleagă, alături de cadrele medicale, că medicina este o meserie vocațională.
Doar impreună, cadre medicale și pacienți putem îmbunătăți actul medical!”, a spus dr. Florin Roșu, managerul Spitalului de Boli Infecțioase Iași.
Scrisorile pot fi trimise pe adresa Spitalul Clinic de Boli Infectioase, Strada Octav Botez, nr. 2, Iași, cod. 700116.