
Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară a făcut încă un pas important în direcția 𝐝𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢𝐢 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭̦𝐢𝐞𝐢 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐬̦𝐢 𝐚 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚̆𝐫𝐢𝐢 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐞𝐢 𝐜𝐮 𝐜𝐞𝐭𝐚̆𝐭̦𝐞𝐧𝐢𝐢!
𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐥𝐢𝐢𝐥𝐞 𝐉𝐮𝐝𝐞𝐭̦𝐞𝐧𝐞 și 𝐏𝐫𝐢𝐦𝐚̆𝐫𝐢𝐢𝐥𝐞 se pot înrola în 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚 𝐌𝐲𝐄𝐭𝐞𝐫𝐫𝐚 pentru a obține gratuit și online extrase de carte funciară pentru informare și extrase din planul cadastral, atunci când cetățenii solicită acte administrative precum autorizații de construire sau certificate de urbanism.
“Este un pas firesc și necesar spre o administrație modernă, în care timpul cetățeanului contează și în care statul își asumă responsabilitatea de a nu cere acte pe care tot el le deține. Ca fost director al OCPI Iași, știu cât de complicat și birocratic era întregul proces. Sincer, în acea perioadă, nici măcar nu îndrăzneam să visăm că vom ajunge aici, într-un punct în care digitalizarea nu mai este doar un slogan, ci o realitate funcțională.
Felicitări Directorului General Laurentiu Alexandru Blaga și echipei ANCPI pentru digitalizarea instituției! România are nevoie de mai multe astfel de inițiative concrete, eficiente și cu impact real în viața cetățenilor’’, a transmis președintele Consiliului Județean, Costel Alexe.
Primăriile și consiliile județene pot transmite o cerere către oficiile teritoriale pentru a desemna reprezentanții care vor folosi platforma.
Această nouă etapă de digitalizare înseamnă:
Mai puține drumuri pentru oameni
Mai puțină hârtie
Timp câștigat de ambele părți
Reducerea birocrației
Acces mai rapid la servicii
Servicii gratuite
Încredere crescută în instituțiile care funcționează eficient