Vicepreședintele Consiliului Județean Iași Marius Sorin DANGĂ a convocat o nouă ședință a grupului de lucru interinstituțional pentru elaborarea Strategiei de Marketing Turistic a Județului Iași, în cadrul căreia s-au purtat discuții ce vizează strategia de piață, profilul și comportamentul turiștilor, precum și pașii ce trebuie parcurși în calea către realizarea unui brand care să atragă turiștii.
Elaborarea strategiei reprezintă o nouă etapă în dezvoltarea turimulul la nivelul județului Iași, iar printr-un efort susținut economia locală poate simți o creștere semnificativă.
Ca și direcții strategice în susținerea și promovarea turismului în județul Iași se va avea în vedere?
construirea imaginii de marcă și promovarea destinației Iași;
convergența actorilor din turismul ieșean;
dezvoltarea experiențelor vizitatorilor;
dezvoltarea infrastructurii turistice;
revitalizarea și susținerea turistică a zonelor rurale.
Județul Iași are un tezaur inestimabil ca valoare prin edificiile culturale și rezervațiile naturale, iar evenimentele de amploare sunt dovada interesului pe care cetățenii îl au față de această destinație. Acest grup de lucru format din reprezentanți ai administrației județene și municipale, manageri ai instituțiilor de cultură, profesori universitari specializați în marketing, actori ai turismului, precum tour operatori sau reprezentanți ai unităților de cazare vor continua demersul de revitalizare a județului Iași și de realizare a unei strategii proactive, centrată pe turist și pe nevoile acestuia.